Wednesday, October 29, 2014

RED JACKET UNIVERSITY CONVOCATION

Morning beautiful...
Pasti ada antara pembaca blog saya pelik kenapa dah malam masih ucapkan 'Morning'

Di Mary Kay tiada istilah tengahari atau malam..
Ini kerana Mary Kay Ash mahu setiap perunding kecantikannya sentiasa berada dalam keadaan cergas dan bersemangat seperti di waktu pagi.

Hari ni saya nak share tentang program Red Jacket University dalam Mary Kay...
Di sini saya kongsikan beberapa gambar konvokesyen saya..




Red Jacket University merupakan tempoh di mana saya belajar bagaimana untuk membina pasukan dan menjaga pasukan saya dengan sebaik mungkin...
Dan juga persediaan untuk melangkah ke peringkat yang lebih tinggi iaitu menjadi Pengarah Jualan..

Masih belum terlambat... apa yang perlu anda lakukan adalah BERTINDAK atau SENTIASA MENUNGGU sesuatu yang tidak pasti... semuanya di tangan anda...

Template by:

Free Blog Templates