Friday, October 24, 2014

PAKEJ TRAINING DAN BERCUTI DI HANGZHOU, CHINA

Salam Jumaat Beautiful...
Alhamdulillah dengan rezeki dan nikmat yang Allah anugerahkan untuk kita 
sehingga ke hari ini...

Syukur juga kehadrat Ilahi kerana saya diberi kesihatan yang baik sepanjang melengkapkan Cabaran Asia Pacific Red Jacket Rally (APRJR) yang telah berlangsung bermula
Mei 2014 - Sept 2014 walaupun tengah mengandung... 
Alhamdulillah rezeki baby baru...

Saya baru menerima surat jemputan untuk menghadiri Kursus bersama-sama Perunding Kecantikan Mary Kay daripada seluaruh Asia Pacific yang bertempat di Hangzhou, China pada 6 - 10 Jun 2015...

Selain berkursus dan mendapatkan lebih banyak ilmu di sana, saya juga berpeluang untuk menikmati percutian PERCUMA di sana...


Anda ingin mengikut saya bersama-sama ke 
Hangzhou, China pada Bulan Jun 2015 nant????

Masih belum terlambat...
Syarikat kebiasaannya akan membuka semula cabaran APRJR ini bermula 
Nov 2014 - Mac 2015..

Apa yang perlu anda buat SEKARANG???
Daftarlah sebagai Perunding Kecantikan Mary Kay bersama saya...
Saya akan adakan kelas khas untuk anda ke Hangzhou!!!

JOM sama-sama kita membina keyakinan diri dan mengubah kehidupan ke arah yang lebih selesa...

Hubungi/sms/whatsapp 019-458 6247 (Munirah)
Perunding Kecantikan Bebas Mary Kay

Template by:

Free Blog Templates