Thursday, October 16, 2014

PERKONGSIAN DARIPADA ADIK SARA

Morning Beautiful...
Apa khabar anda hari ini???
Dah banyak hari tak update blog...
Hari ni saya nak kongsikan pengalaman adik Sara dari Hulu Langat yang baru 1 bulan menggunakan produk Mary Kay...

Sebelum ini, beliau menggunakan pelbagai produk pengelupasan dan pemutihan sehingga menyebabkan kulit menjadi nipis, kemerahan dan rosak...

Beliau telah menghubungi saya untuk mencuba produk Mary Kay... 
Melalui Sesi Penjagaan Kulit PERCUMA yang saya adakan bersama beliau, saya membantu beliau mendapatkan produk yang sesuai dengan kulit di samping cara penggunaan produk dengan betul dan tips-tips penjagaan kulit yang boleh diaplikasikan dalam penjagaan kulit seharian...

Sekarang beliau menggunakan:
1. Pencuci Botanical Effect Formula 1
2. Mask Botanical Formula 1
3. Freshen Botanical Effect Formula 2
4. Botanical Effect Formula 2
5. Liquid Foundation Matte : Ivory 3


Alhamdulillah, selepas 1 bulan menggunakan produk Mary Kay, adik Sara telah nampak perubahan pada kulit wajahnya... pori kulit semakin mengecil, kulit yang merah tiada dan kulit semakin sihat...

Anda yang mempunyai masalah seperti adik Sara boleh hubungi/sms/whatsap 
019-458 6247 (Munirah), Perunding Kecantikan Bebas Mary Kay untuk saya bantu masalah kulit anda...

Template by:

Free Blog Templates