Monday, November 3, 2014

FREE SKINCARE CLASS, TRAINING TO APRJR AND CELEBRATION DAY (08.11.2014)

Salam Beautiful...
Hari isnin yang sangat busy... petang baru sempat update aktiviti...
Walaupun sibuk saya amat berbesar hati untuk berkongsi dengan anda semua kelembutan dan kehebatan produk Mary Kay...

Saya tahu kebelakangan ini banyak produk yang dijual di pasaran tidak kira samada secara 'online' ataupun di kaunter...

Namun begitu, saya tahu masih ramai di luar sana yang belum jumpa produk penjagaan kulit yang betul-betul sesuai, menyihatkan kulit,  selamat, berkualiti dan dijamin kehalalannya..

Buat semua wanita-wanita hebat, saya ingin menjemput anda ke sesi memanjakan diri diri bersama saya iaitu Kelas Penjagaan Kulit PERCUMA yang diadakan seperti berikut istimewa untuk anda semua yang mementingkan kesihatan kulit...


Selain mempelajari cara-cara penjagaan kulit, saya juga membuka peluang kepada anda yang ingin menjana pendapatan samada secara sampingan ataupun sepenuh masa. Pendaftaran sebagai Perunding Kecantikan Mary Kay boleh dibuat selepas tamat sesi tersebut.

Buat pengetahuan semua, Cabaran untuk Asia Pacific Red Jacket Rally Hangzhou, China sedang berlangsung iaitu bermula pada 
1 November 2014 - 31 Mac 2015...
Anda ingin turut serta bersama-sama saya ke Hangzhou, China???

Training khas juga akan diadakan khusus buat anda yang ingin turut sama saya ke Hangzhou, China pada Jun 2015 selepas tamat sesi berkenaan... Saya ingin membawa seramai mungkin Perunding Kecantikan Unit saya untuk sama-sama kita dapat belajar dan mendengar perkongsian daripada National Sales Director di sana nanti.. 

Disamping itu juga, para pencapai cabaran ini juga berpeluang melawat kilang Mary Kay di China dan ber'shopping' setelah penat bekerja...

Dan sudah tentunya semuanya ditaja oleh syarikat dan dilayan bagaikan Ratu Cantik dengan penginapan di hotel bertaraf 5 bintang.

Template by:

Free Blog Templates