Thursday, November 6, 2014

MAJLIS PENGIKTIRAFAN SEBAGAI PENGARAH JUALAN (05.11.2014)

Morning Beautiful...
Apa khabar anda hari ini???

Syukur ke hadrat Ilahi.. Apa yang diimpikan selama ini akhirnya terlaksana juga...
Tanggal 05.11.2014 saya telah dinaikkan pangkat sebagai
Pengarah Jualan Kecantikan Mary Kay....
Di sini saya kongsikan beberapa gambar di sepanjang majlis tersebut...


With GM Mary Kay Malaysia/Singapore, En. Nasution

New Sales Director Debut by Nov 2014

With My Recruiter, SSD Fatin Hanani

 
With My Partner, SSD Siti Nora and SSD Fatin Hanani

Nak tahu bagaimana saya boleh berjaya sehingga ke tahap ini, anda dijemput datang ke sesi penjagaan kulit yang akan saya adakan seperti berikut...

Saya akan berkongsi dengan anda bagaimana daripada seorang Pegawai Kewangan yang tidak tahu apa-apa tentang bidang kecantikan sehinggalah saya berjaya menjadi Pengarah Jualan Kecantikan Mary Kay dalam keadaan sarat mengandung...

JOM ramai-ramai datang dan dengarkan perkongsian daripada saya...
Anda juga berpeluang mempelajari teknik-teknik penjagaan kulit dengan cara yang betul dan tepat serta tips-tips melambatkan penuaan kulit...

BOOK Now!!!
sms/whatsapp/hubungi 019-458 6247
(Munirah)




Template by:

Free Blog Templates