Wednesday, August 6, 2014

SEMINAR MARY KAY 2015

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua..

Masih belum terlambat untuk saya ucapkan "Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin" kepada semua yang mengikuti blog saya...

WOW!!! Ada sesuatu yang menarik untuk saya kongsikan bersama anda hari ni.. Apa tu yer???  Jeng.. Jeng... Jeng... Tahun Baru Seminar 2015 Mary Kay baru sahaja bermula iaitu pada 1 Ogos 2014 - 31 Julai 2015... 

Apa yang menarik sangat dengan Tahun Baru Seminar 2015 Mary Kay ni yer???

Buat pengetahuan semua, Seminar Mary Kay adalah sebuah majlis penghargaan yang ditawarkan oleh syarikat kepada semua perunding-perunding kecantikannya tidak kira sama ada yang baru ataupun yang senior atas kerja keras mereka selama tempoh setahun tersebut..... Para perunding kecantikannya berpeluang merebut 4 CINCIN BERLIAN tertakluk kepada syarat-syarat yang telah ditetapkan oleh syarikat. 



Pasti anda ingin tahu apakah syarat-syaratnya kan... Disini saya nyatakan gambar cincin berlian yang boleh menjadi milik anda secara PERCUMA pada September 2015 serta syarat-syaratnya.

Cincin Berlian yang pertama adalah COURT OF PERSONAL SALES. Cincin ini ditawarkan kepada semua Perunding Kecantikan samada baru atau lama. Kita hanya perlu mencapai Target Julan yang ditetapkan. Ianya berdasarkan jualan kita selama setahun bermula 1 Ogos 2014 - 31 Julai 2015

Cincin Berlian yang kedua adalah COURT OF SHARING. Cincin ini ditawarkan kepada semua Perunding Kecantikan samada baru atau lama. Kita hanya perlu merekrut dengan berkongsi peluang perniagaan Mary Kay dengan orang lain. Ianya berdasarkan rekrut kita selama setahun bermula 1 Ogos 2014 - 31 Julai 2015.

Cincin Berlian yang ketiga adalah COURT OF UNIT PRODUCTION. Cincin ini ditawarkan untuk semua Pengarah Jualan. Pengarah Jualan perlu mencapai target jualan berkumpulan. Ianya berdasarkan Unit Produksi selama setahun bermula 1 Ogos 2014 - 31 Julai 2015.

Cincin Berlian yang keempat adalah QUEENS OF THE COURTS. Cincin ini amat diidam-idamkan oleh semua perunding. Cincin ini sangat istimewa yang diberikan kepada mereka yang mendapat tempat pertama bagi setiap kategori di atas.

Apa Anda Rasa??? Tak Sabar Untuk Memilikinya!!!

Syukur Alhamdulillah Allah telah menemukan saya dengan perniagaan Mary Kay yang mana ianya sebuah perniagaan yang sangat stabil (dah 51 Tahun) dan mempunyai sistem pendidikan yang sistematik dan teratur. 

Kini, saya sedikit sebanyak dapat membantu wanita-wanita lain untuk mendapatkan kulit yang sihat selain kehidupan ke arah yang lebih baik bukan sekadar cukup makan sahaja.

Sekiranya anda ingin kecapi apa yang saya kecapi dalam perniagaan Mary Kay ini, JANGAN BERLENGAH lagi... Jom jadi sebahagian daripada keluarga saya dalam Mary Kay dan bersama-sama saya membina impian ini. Hanya dengan 1 langkah, kehidupan anda boleh diubah... Masa dan usia tidak menunggu kita...  

Masih belum terlambat untuk anda memulakan langkah... kerana Tahun Baru Seminar 2015 Mary Kay baru sahaja bermula... Pengalaman dan Sijil Kelayakan tidak diperlukan... CUMA perlukan sedikit MODAL, KECEKALAN, USAHA dan KERAJINAN untuk menjadi HEBAT dan BERJAYA. Semoga Allah permudahkan perjalanan ini... Amin...

Hubungi/sms/whatsapp saya Munirah : 019-458 6247 untuk anda dapatkan maklumat...




Template by:

Free Blog Templates