Wednesday, August 20, 2014

PROGRAM HOSTESS (TUAN RUMAH) @ HOSTESS CHALLENGE!!!

Assalamualaikum beautiful...

Banyaknya saya dengar keluhan para wanita yang teringin nak pakai produk Mary Kay tapi hanya mampu memendam rasa apabila dapat tahu harganya. Untuk pengetahuan semua, produk Mary Kay mampu dimiliki oleh semua wanita yang sangat sayangkan dirinya. Antara jalannya adalah seperti di bawah ini:

1. Membeli produk melalui Perunding Kecantikan Mary Kay pada harga Katalog  ATAU
2. Menjadi Perunding Kecantikan Mary Kay (boleh dapat diskaun 30% - 40%) ATAU
3. Join program Hostess (boleh dapat diskaun @ produk PERCUMA)

So, bagi yang rasa kurang mampu nak pakai produk Mary Kay dengan harga Katalog, pilihan ketiga iaitu Program Hostess adalah jalan yang paling murah dan jimat untuk anda mendapatkan produk Mary Kay idaman anda. 

Nak tanya anda, berapa banyak masa yang anda habiskan untuk insan-insan tersayang? Pasti berjam-jamkan... dari pagi sampailah ke petang...  So, apa kata anda luangkan sedikit masa (adjust time) dan hadiahkan diri anda dengan produk ini... Pakaian dan handbag mahal sanggup kita habiskan duit membeli dan bila dah buruk kita akan buang... Tapi bolehkah anda buang kulit anda bila kulit dah kusam, kering, rosak dan berkedut seribu??? Jadi inilah masanya untuk anda belai diri sendiri dengan produk yang berkualiti dan selamat digunakan. 

Anda boleh hubungi/sms/whatsap 019-458 6247 (Munirah) untuk kita berkenalan dan mendapatkan info lebih lanjut tentang program ini.

JOM!!! Ber'Mary Kay" bersama saya...

Template by:

Free Blog Templates