Thursday, September 18, 2014

SEMINAR MARY KAY MALAYSIA SINGAPORE (12-13 SEPTEMBER 2014)

Morning beautiful...
Apa khabar anda hari ini...
Masih xtahu nak isi masa dengan aktiviti apa???
Meh saya nak share tentang 1 event yang sangat berprestij dan memberi inspirasi kepada saya dan mungkin juga anda...

Walaupun masih baru dalam perniagaan Mary Kay ini saya tidak melepaskan peluang untuk mencapai apa-apa sahaja yang ditawarkan oleh syarikat... Buktinya saya berjaya mencapai 3 kategori yang berprestij sepanjang Tahun Seminar 2014
1. Konvokesyen Red Jacket University
2. Special Launcheon untuk lunch bersama-sama dengan achiever yang lain
3. Year of Consistent Star Consultant


Melepasi kelayakan dalam tempoh Red Jacket University selepas saya menghadiri latihan yang dianjurkan oleh syarikat, membolehkan saya konvo dengan Jubah Merah dan semangat yang membara.. saya juga layak menaiki tangga kerjaya sebagai Future Independent Sales Director Mary Kay dan insyaallah sebagai Sales Director pada November 2014...


Thanks a lot to My SD, Fatin Hanani dan SSD Siti Nora atas segala tunjuk ajar yang telah diberikan selama ini dan juga kepada pasukan saya yang banyak membantu... Kejayaan saya hari ini juga adalah daripada kerjasama anda semua... Luv uolss dear beautiful ladies...

  

Special Launcheon untuk Year of Consistent Star Consultant... Makan beradap di meja tanpa perlu beratur panjang... Makanan yang sangat sedap dan di'serve' oleh waiter... 
Just seat and eat...


Ini pula special event sepanjang 2 hari seminar... malam anugerah yang sangat berprestij... Walaupun belum berpeluang mendapat Cincin Berlian, tapi ia memberi semangat dan motivasi kepada saya untuk mendapat 3 Cincin Berlian di Seminar Tahun 2015... 


Inilah rekruiter saya yang sangat cantik dan lemah lembut orangnya... 
SD Fatin Hanani... Baru Debut Jun 2014...
Dulu beliau seorang surirumah, kini beliau mampu menjana pendapatan sendiri...


Ini pula SSD Siti Nora... Beliau telah 6 tahun berkecimpung dalam perniagaan Mary Kay... Dulu beliau seorang guru, kini beliau menjalankan perniagaan secara sepenuh masa dan menjadi BOS untuk perniagaan sendiri disamping menguruskan rumahtangga...


Bagi anda yang masih tercari-cari perniagaan yang menjamin masa depan anda, mempunyai sistem pendidikan yang sistematik dan stabil (dah 51 tahun)... Jangan segan silu untuk pm/sms/whatsap 019-458 6247 (Munirah), Perunding Kecantikan Bebas Mary Kay untuk saya bantu dan tunjukkan cara... 

KEPUTUSAN ANDA HARI INI PENENTU MASA DEPAN ANDA DAN KELUARGA...

ANDA HANYA PERLU BERTINDAK SEKARANG...

MASA TIDAK AKAN MENUNGGU WALAUPUN SESAAT

Template by:

Free Blog Templates