Friday, September 26, 2014

MENGAPA MARY KAY TIADA DUTA???

Salam jumaat beautiful...
Apa khabar anda hari ini?
Hari ni saya nak share satu perkara yang anda pasti tertanya-tanya selama ini...

MENGAPA Mary Kay tidak menggunakan artis sebagai duta produk???
Pasti anda pernah berfikiran seperti ini kan...

Sebenarnya Mary Kay ada duta iaitu Perunding Kecantikannya sendiri... Mengapa???
Ini kerana syarikat mahu Perunding sendiri menggunakan kesemua produk yang Mary Kay ada... So dari situ, perunding boleh berkongsi apa yang produk Mary Kay ada dan bagaimana keberkesanannya...

Anda semua boleh lihat bagaimana keadaan kulit perunding yang memakai produk-produk Mary Kay secara konsisten dan berterusan... Semakin lama guna kulit semakin sihat... Kulit tidak berasa bahang, terik atau pedih jika terkena sinaran matahari...


MENGAPA perunding begitu setia dengan produk Mary Kay?
Ini kerana, sebagai perunding saya telah diajar tentang selok-belok proses SEMULAJADI KULIT dan yakin dengan bahan-bahan yang digunakan adalah halal serta selamat untuk semua jenis kulit walaupun untuk wanita MENGANDUNG... kerana saya sendiri menggunakannya ketika mengandung...

Selain itu, sebagai perunding saya juga dilatih cara penggunaan produk dengan betul dan saya juga sangat-sangat berbesar hati berkongsi kebaikan produk dan cara-cara penggunaan produk melalui Sesi Penjagaan Kulit PERCUMA yang saya anjurkan setiap hari... Setiap tetamu yang mencuba berasa sangat TERUJA dan BERPUAS HATI dengan penerangan dan maklumat yang disampaikan... Alhamdulillah...

Bagi anda yang belum pernah mencuba, boleh sms/whatsap/hubungi 019-458 6247 (Munirah), Perunding Kecantikan Bebas Mary Kay untuk kita set masa dan tempat...

TAK SALAH BELAJAR SESUATU YANG SANGAT BERGUNA UNTUK DIRI SENDIRI... 
DAN IANYA ADALAH PERCUMA

KULIT BAGAIMANAKAH PILIHAN ANDA, SEMUANYA TERLETAK DI TANGAN ANDA



Template by:

Free Blog Templates