Sunday, November 17, 2013

True Dimensions® Lipstick

Satu lagi produk terbaru dari Mary Kay yang memang saya suka, baru dilancarkan di pasaran Malaysia, iaitu True Dimensions Lipstick.


Apa istimewa dan kelebihan True Dimensions Lipstick ini?
  • Membasahi bibir dengan lembapan dan 'lock' lembapan tersebut untuk keselesaan bibir yang berpanjangan 
  • Diperkaya dengan ramuan penjagaan bibir di mana formulanya meratakan dan mengurangkan garis halus dan menjadikan bibir lebih 'penuh' dan 'berisi'
  • Memberikan warna yang asli dan berseri
  • Hanya tekan sahaja punat di atas untuk mengeluarkan lipstick dari bekas yang 'ultrastylish'
Antara bahan-bahan penting lipstick ini ialah:-

1.  Ekstrak Portulaca Pilosa 
- sejenis tumbuhan bunga dari selatan Amerika dan Brazil yg memberi kontur dan dimensi kepada bibir untuk lebih berisi, sihat dan pejal
2. Palmitoyl tripeptide-38 
- gabungan bahan ini dengan ekstrak Portulaca Pilosa memberikan penampilan yg tampak lebih muda. Ekstrak tumbuhan dan peptida berkuasa ini biasa digunakan dalam produk penjagaan kulit
 3. Vitamin E 
- antioksidan yg membantu melindungi bibir daripada radikal bebas dan kerosakan alam sekitar
4. Sunflower Seed Oil, Jojoba dan Mango Butter 
- formula yg ringan, ultra berkrim mengandungi campuran minyak bunga matahari, jojoba dan mango butter yang terkenal dengan kelebihan pelembapannya.
True Dimensions Lipstick ada 8 shades semuanya.. 

Pengalaman saya apabila memakai lipstick ini, ianya senang untuk glide atas bibir saya. Saya rasa bibir lebih lembap dan rasa sangat selesa. Tidak mengeringkan dan warna yg saya cuba ialah Wild About Pink yang memberi warna pinky pada bibir saya. Cantik sangat warnanya!

Jika anda ingin merasai sendiri kemewahan dan kelembapan bibir anda dengan True Dimensions ini, boleh hubungi Konsultan MK anda ataupun boleh juga hubungi saya jika anda pertama kali ingin mencuba produk MK =)


Hubungi:
Munirah
019-458 6247
Perunding Kecantikan Profesional Mary Kay
FB : Eiyaa Beauty
Email : munirah.marykay@gmail.com

Template by:

Free Blog Templates