Wednesday, May 20, 2015

Debut New SD Mahnon Suria (30 May 2015)

Morning Beautiful Ladies
Buat pembaca setia blog saya...
Saya dengan ini berbesar hati menjemput anda semua ke majlis kenaikan pangkat seorang lagi wanita hebat di Mary Kay sebagai Pengarah Jualan Bebas Mary Kay seperti yang tertera  pada kad...


Kehadiran anda semua sangat2 dialukan... Anda juga boleh membawa kawan/saudara/jiran kerana dengan membawa 3 orang tetamu bersama, anda akan mendapat special gift daripada saya...

Saya juga menyediakan Sesi Penjagaan Kulit PERCUMA bagi anda yang belum pernah merasai kehebatan produk Mary Kay.. Bukan sahaja mencuba malah anda diajar cara penjagaan kulit dengan betul serta tips2 awet muda..

Bagi anda yang sedang mencari2 peluang perniagaan yang terbaik untuk wanita, inilah peluang anda untuk memahami dengan lebih jelas perjalanan career di Mary Kay serta mendengat I-Story tentang perjalanan saya di Mary Kay...

Untuk tempahan tempat sila sms/whatsap 019-458 6247 (Munirah)... 
Tempat adalah TERHAD.

Template by:

Free Blog Templates