Friday, April 18, 2014

BAGAIMANA SAYA BERMULA????


Saya bermula dengan beg Starter Kit ini... Saya order produk pertama sekali untuk kegunaan sendiri... Kemudian, saya mula berkongsi dengan rakan-rakan dan wanita di sekeliling saya....

Alhamdulillah, impian saya untuk mempunyai pendapatan 5 angka dan menjadi bos kepada diri sendiri tercapai...

Saya bekerja di rumah....Selesai kerja rumah, saya menjalankan kelas penjagaan kulit kepada wanita-wanita yang menghubungi saya di rumah.... Atau pun di rumah mereka atau pun di pejabat mereka... Yang jauh-jauh, saya konsultasi secara online...

Saya sangat rasa gembira kerana dapat membantu membaiki kulit orang lain yang menginginkan kulit yang sihat dan cantik....Anda ingin menjadi seperti saya????

atau PM www.facebook/messages/eiyaabeauty



Untuk untuk April - Jun 2014...Mary Kay berada dalam Quarter 4...sebagai penghargaan kepada Perunding Kecantikan Mary Kay yang berdedikasi, pihak syarikat berbesar hati menyediakan hadiah berupa beg bagasi bagi memudahkan anda untuk bercuti atau outstation....So, mana 1 pilihan anda???? Saya nak yang OREN...senang...pegi bercuti bawa 1 beg sahaja....Wink!!! Wink!!! tak sabar rasanya....dan banyak lagi hadiah yang anda akan dapat daripada syarikat jika bersungguh2 ingin mengubah taraf kehidupan...



Template by:

Free Blog Templates