Saturday, April 30, 2016

WHY I FEEL IN LOVE WITH MARY KAY??

Selamat closing semua..x kira apa pun bisnes yang anda lakukan pastinya hari ini merupakan hari yang sangat busy..

Ramai yang bertanyakan saya apa produk yang saya jual.. Saya konsultan Mary Kay..of course 100% saya pakai produk Mary Kay since 2013.. daripada penjagaan muka, badan, mekap, perfume.. dengan pengalaman menggunakan sendiri produk, saya dapat membantu lebih ramai insan di luar sana utk dapat semula kulit sihat..

Ramai juga yang bertanyakan apa special sangat produk Mary Kay ni sampaikan sy x pandang dah produk lain.. serius uolss nak tahu..meh saya nak share..

1. Produk Mary Kay mendengar keperluan kulit pengguna.. produk dibuat mengikut jenis dan masalah kulit yang ingin dirawat
2. Penghasilan produk Mary Kay menggunakan ekstrak bunga dan buah.. Tak semua bahagian bunga dan buah sesuai dijadikan produk tau.. Apa yg diformulakan dalam produk Mary Kay adalah drpd bahagian yang terbaik.
3. Formulasi produk diluluskan oleh pakar kulit dan saintis.. bukan produk repackaging yang boleh dibeli drpd sumber yang tidak bagus.. setiap 1 produk saya tahu bahan2nya
4. Memastikan pengguna mendapat kepuasan penggunaan dengan syarat beli dengan konsultan yang bertauliah yer.
5. Produk selamat digunakan walaupun untuk orang yang sensitif sejak lahir.. bukan sensitif sebab guna produk2 tinggi kimia yer
6. Harga mampu milik.. dan sekali beli boleh pakai lama.. yang paling best ada Konsultan yang akan pantau perkembangan kulit..best x??

Anda mahukan saya bantu anda.. ringankan jari sms/whatsap sy 019-458 6247..
Your Certified Mary Kay Beauty Consultant

Template by:

Free Blog Templates