Thursday, March 26, 2015

CERITERA CINTA DI HARI DEBUT 1 MAC 2015

Morning dear...
Maaf sudah lama blog ini tidak diupdate..

Terlalu sibuk dengan aktiviti Mary Kay yang dapat menjana pendapatan saya..
Apa khabar pembaca setia blog saya???
Sihatkah kulit anda???

Hari ni saya nak berkongsi dengan anda tentang Majlis Debut saya sebagai Pengarah Jualan Bebas Mary Kay yang telah berlangsung pada 1 Mac 2015 yang lalu... 
Dek kerana kesibukan yang melampau, hari ni baru sempat update blog..

Sesi Penjagaan Kulit PERCUMA

Hadiah untuk ahli unit, AJK Majlis dan Sisterhood

Sisterhood di Mary Kay

With SSD Fatin Hanani & SSD Siti Nora

Flower to my Lovely Husband
(thanks a lot for your full support)

 Ahli unit yang dapat hadir
IBC Suzieta & IBC Liyana


My Strenght

Alhamdulillah, kini perjalanan saya di Mary Kay telah bermula..
Sedikit sebanyak impian saya pada awal menceburkan diri dengan perniagaan Mary Kay telah tercapai..

Buat anda yang belum ada perunding, saya telah bersedia bekerja dengan anda yang ingin mencapai seperti mana yang telah saya capai..

Untuk sebarang maklumat lanjut sila sms/whatsap/wechat 
019-458 6247
Munirah
Pengarah Jualan Bebas Mary Kay 









Template by:

Free Blog Templates