Friday, January 10, 2014

LANGKAH PERTAMA KE ARAH KEJAYAAN?


Pernah tak anda duduk sejenak, bertanya pada HATI.. Apa yang anda sering impikan?? 
 
Ya!!! Tidak dinafikan..Semua wanita pasti punya impian untuk berjaya kan.. Tapi sejauh mana anda ukur kejayaan itu?? Duit yang melambak?? Dapat apa yg dicita-citakan?? atau bagaimana?? Ingat duit bukan segalanya tapi segalanya memerlukan duit....
 
Lebih memeningkan sebab semua wanita suka dan obses kepada kecantikan..Tapi... Cantik itu subjektif.. Tak semua yang putih itu cantik.. Tak juga hitam itu buruk.. 
Jadi macam mana nak mendefinasikan kecantikan ye??
 
Dalam menunaikan impian anda untuk cantik?? Pernah tak anda berfikir tentang kesihatan?? Macam mana nak cantik dan sihatkan kulit?? Ini adalah yang sangat penting... Kulit juga perlu dijaga kesihatannya..
Selama hampir setahun saya  melangkah ke dunia Mary Kay banyak yang saya lihat dan pelajari.. Kebanyakan orang disekeliling saya akan berputus asa bila hasil yang diingini tak dicapai dalam masa yang cepat..
 
SABAR!! Itu senjata mukmin.. Banyak yang saya pelajari dari hari ke hari... Hinggalah hari ini saya tak nafikan saya lebih kuat untuk hadapi dugaan kehidupan…
Siapa yang boleh sertai kami dalam perniagaan Mary Kay ini??
 
No 1. Anda yang ingin mengubah kehidupan anda dan MINAT pada KECANTIKAN (tak reti makeup, tak tahu itu ini..Don’t worry..Kami menyediakan kaedah pendidikan dan latihan yang sistematik secara PERCUMA)
 
No 2.. Anda yang cintakan ILMU..
Pepatah ada mengatakan "Menuntut Ilmu hingga ke Negeri China"
So jom sama2 kita belajar di sana.. Oversea education FULLY SPONSORED with Mary Kay..
No 3. Anda yang berani untuk menyahut cabaran, fokus dan optimis..
 
Anda ada ketiga-tiga ciri diatas?? Jom sertai kami memperkayakan kehidupan wanita diluar sana..
Percaya atau tidak, kesemua Pengarah Jualan yang telah berjaya di Mary Kay hanya bermula dengan modal sebanyak RM 200.00.. Dari sebuah beg yang kecil tapi dengan hati yang dahagakan perubahan dan kejayaan.. Walau tak yakin dan takut..Tapi mereka ada sifat yang ketiga.. Berani menyahut cabaran..

Lihat hari ini, kehidupan mereka telah berubah…Saya cabar anda semua yang pernah jatuh dalam perniagaan yang lain untuk berjumpa saya.. Insyaallah kejayaan anda adalah matlamat kami.. 
 
Kerana misi kami adalah untuk "MEMPERKAYAKAN KEHIDUPAN WANITA" ..
 
Pada yang masih berfikir kenapa anda perlu sertai kami sekarang?? Jom set tarikh bertemu saya.. Kaji dan selidik sendiri.. Tepuk dada tanyalah keinginan..
Apa yang anda mahukan??
- Masa untuk keluarga
- Lebih mengutamakan Allah swt
- Kerjaya yang menggembirakan..

Kerana kami di Mary Kay meletakkan teras dan prinsip yang bagi saya sangatlah hebat:-
Pertama - Utamakan Allah swt
Kedua - Utamakan Keluarga
Ketiga - Utamakan Kerjaya
 
Buat keputusan yang boleh ubah kehidupan anda.. Semoga langkah kami dan anda dipermudahkan..
 
Buat yang ingin mencuba produk Mary Kay, jangan malu jangan segan.. Tempahlah temujanji anda sekarang.. Anda akan merasai sendiri pengalaman yang luar biasa yang telah saya rasai

Jika anda sudi membaca nukilan di atas, fikir sejenak.. Berapa pengorbanan yang anda sanggup lakukan demi memastikan anak-anak anda mendapat yang terbaik.. Ibu bapa anda mendapat apa yang diimpikan.. Menjadi anak yang terbaik?? Betapa pengorbanan anda besar maknanya buat mereka.. Mereka mempercayai anda.. Anda mampu untuk mengubah kehidupan anda.. Kuncinya terletak pada HATI.. andai jantung anda berdetik laju dan anda memikirkan sedalam-dalamnya tentang pesanan ini.. 

Sila hubungi munirah : 019-458 6247.. Insyaallah, we fight for our future, lets win together.. May ALLAH swt always be with us and bless us with our new hope and intention..

Love u .. Wasalam..


Hubungi : 
Munirah
019-458 6247
Perunding Kecantikan Profesional Mary Kay
FB : Eiyaa Beauty
Email : munirah.marykay@gmail.com


Template by:

Free Blog Templates